Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

DOPRAVA A PLATBA

Poskytujeme Vám několik možností, jak si své zboží převzít.

 

 Osobní odběr 

 

Pokud bydlíte na Praze 9 nebo v blízkém okolí, můžete využít osobní odběr na adrese: Ke Klíčovu 263/8, Praha 9, Po - Pá 9:00 - 17:00 (Výdej zboží po předchozí telefonické domluvě)

U osobního vyzvednutí je možnost platit hotově nebo kartou.

 

Doručení na adresu domů

Zboží pro nás vozí balíková služba PPL - doručení do 24 hodin od expedice zboží pro ČR.


 

ČR - Dobírka - 119 Kč s DPH

- platba na místě při převzetí zboží od dopravce (kartou, hotově)

 

Slovensko dobírka - 230 Kč s DPH / 1 balík 

- doručení cca 3-4 dny

- po vytvoření objednávky Vám bude zaslána faktura v Eurech a po jejím uhrazení, budeme zboží expedovat

 

 

Doručení na PPL Parcelshop v ČR i SK

Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si můžete vyzvednout také na Vámi zvoleném výdejním místě PPL Parcelshop v ČR a nově také na Slovensku. 

 

ČR - Dobírka - 109 Kč s DPH

- platba na místě ve vybraném Parcelshopu při převzetí zboží (kartou, hotově)

- rozměrový a váhový limit 1 balíku 100x50x50 cm a 30kg

 

Slovensko dobírka - 160 Kč s DPH / 1 balík

- doručení cca 3-4 dny

- po vytvoření objednávky Vám bude zaslána faktura v Eurech a po jejím uhrazení, budeme zboží expedovat

- rozměrový a váhový limit 1 balíku 80x50x50 cm a 20kg

 

Co nastane po objednání zboží:

Ihned po dokončení objednávky Vám přijde potvrzující email o přijetí objednávky. Pokud by Vám email nepřišel, kontaktujte mne, prosím. Pravděpodobně nebyla objednávka řádně dokončená anebo byl zadán chybný kontaktní email.

 

Po vyřízení objednávky Vám bude doručen email s informací o stavu objednávky s následným odesláním.

 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí balíku zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.